Skitkväll..

Tjock, fet och ful. Kan det bli bättre? Helvetesvecka nr 2 på jobbet börjar imorrn och jag kan nog inte bli mindre taggat till att SLÄPA mej dit.. Fy fan säger jag bara! Om jag är arg, ledsen, förtvivlad, rädd, irriterad, arg eller allmänt oglad.. Mmmm, you can tell! JÄVLIGT less är jag iaf.. Trött på att vara omotiverad å småirriterad hela tiden. Nä! En fettsugning på det här så kanske jag skulle må lite bättre.. Just nu hatar jag mej själv och vill bara dra täcket över huvet och titta fram när det är sommar igen... Välkommen höstdeprition! Eller snarare, du kommer jävligt olägligt! Go away!


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Men älskade du.... <3 Du är så himla fin, but I know the feeling... =S Alla utgår från sin egen kropp och hur de vill se ut. Men JAG tycker att du har en grym kropp! <3

och DU, DU ÄR VÄLRDENS GOASTE!! Miss you! <3

2011-09-27 @ 07:23:06
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Lina

fina underbara du! det blir bättre snart. Vi kämpar tillsammans<3 och du är otroligt fin, snygg och världens bästa människa!!

2011-09-27 @ 08:26:18
URL: http://linaselander.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni är så snälla!! Mina finingar, tack för att ni finns!! <3

2011-10-01 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0